



Tytuł projektu: Promocja firmy Ledatel na rynkach zagranicznych
Nr projektu: 092/WPG/2/G/2020
Projekt współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 1: Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu, Działanie 1.5: Opracowanie i wdrożenie nowych modeli biznesowych dla MŚP, Poddziałanie 1.5.3: Wsparcie procesu umiędzynarodowienia przedsiębiorstw.
Opis i cele projektu:
Projekt ma na celu umocnienie pozycji przedsiębiorstwa wśród konkurencji oraz pokazanie się jako silna marka na rynkach zagranicznych, poprzez uczestnictwo w targach, konferencjach i eventach międzynarodowych. Udział w wydarzeniach targowych pozwoli na:
- zaprezentowanie oferty przedsiębiorstwa, również̇ poza granicami kraju,
- lepsze dostosowanie oferowanych produktów do wymogów rynkowych,
- zapoznanie potencjalnych klientów i poznanie ich potrzeb i opinii, dzięki bezpośredniej interakcji,
- pozyskanie wykwalifikowanej kadry oraz ekspertów z branży,
- nawiązanie współpracy z kontrahentami, networking,
- wymianę̨ doświadczeń́ z osobami z branży oraz klientami,
- poznanie oferty firm konkurencyjnych,
- obserwacja najnowszych trendów i rozwiązań́,
- reklama i marketing, poprzez większą rozpoznawalność́ marki,
- udział w seminariach i warsztatach.